frallorna

Alla inlägg den 24 mars 2022

Av Lena - 24 mars 2022 17:03


Vaknade tidigt, skar ost & winerbröd & gick ut med till dom stora bevingade, sedan myste Ungen & jag på & kollade när dom kom, Ungen har sin bästa trampfilt & sedan pussar han mej ha ha... en mjukstart på dagen 

 


 


  Oj oj oj vilka supergoda biffar jag fick till idag, men som vanligt bara höftar jag & har inget recept att titta på, utan " man tager vad man haver" hemma  frågade gubben vad han tyckte när han kom hem? njaa.. där fick jag inte min positiva chockartade aha upplevelse  skrev dock upp lite vad jag tror om mängderna


 


Hämtade hem Sam från fritis lite tidigare, & ja nu är han hemma hos sej då "pappa" komit hem från jobbet. Haft ytterdörren öppen flera timmar då värmen verkligen värmde ända in & Malte kunde hålla koll på alla som promenerade förbi = det kom inga, ingen autostrada precis  


En jobbnatt väntar, alltid skönt med torsdagnätter & gå av på fredan, gubben slutar tidigt & jag sover lagomt tills han är hemma, ja & Malte är åxå nöjd så & Ungen brukar gå ut vid 11 snåret när jag vaknar till för att slå en drill  


                                Kram på er  


 



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards