frallorna

Alla inlägg den 18 mars 2022

Av Lena - 18 mars 2022 17:36


Fina Kattjouren  & alla andra företag & organisationer  alla som hjälper med sina hjärtan  mina tårar rinner av människors kärleksfulla hjälp till våra 4 fotade som åxå behöver hjälp i kriget  

Hundstallet Sverige gör åxå en fantastisk insamling & många fler  




 



Detta gör mej varm & lycklig  när djuren fårhjälp, dom som inte hade det så lätt innan har det än värre nu & behöver all hjälp dom kan få, 4 benta är lika viktiga, så känner jag  



Ville överaska gubben när han kom hem, ja nog blev han överaskad allt... de va tametusan dom vackraste våfflor alá glutenfria/veganska jag någonsin gjort & sett!!   eller ja... man kan ju inte lyckas jämt  ha ha ha överdelen fastnade hela tiden, fick trixa ur den & klämma ihop allt igen, blev sröda bitar i alla fall   har gjort sådana tidigare som blivit perfekta, men efterssom jag bara höftar så vet jag ju aldrig exakt hur & vad jag använde tills nästa gång, lite spännande om inte annat  



Växtgrädde & lingonsylt, en av dom godaste kombinationer som finns, blev super att dippa bitarna i  


Bjuder på några sommarbilder & fint minne...











... från juli sommaren 2016 i Sälen  


Längtar nått otroligt efter sommaren... våren är ju åxå underbar, om vi bara slapp dessa skitiga byavägar, klet & smet & duch bara malte går ut & kissar  längtar tills det torkar upp  jo jag vet, små problem...


Idag disigt & regnigt men varmt, nu mot kvällen uppklarnande & i morrn sol igen & då kommer sam hit för översovning  


               Kram på er   


   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards