frallorna

Alla inlägg den 17 mars 2022

Av Lena - 17 mars 2022 17:52


Disig morron & dag...


Ungen väntade på mej  



... men det var rått, kallt & uchigt ute, så när Nubbe kom fick han följa in i värmen, tog för sej som alltid, dom krockade 1 dec ifrån varandra i tvättstugan, lite dovt murr från Nubbe, jag sa -nu är du snäll annars blir det smisk på rumpan!  nädå det gick bra & han tog för sej som alltid medans Ungen hoppade tillbaka till sin fönsterbädd & Nubbe intog sin sköna bädd på kontoret & jag somnade såsmåningompå köksoffan med Ungen på magen, vaknade vid 11 & släppte ut pojkarna & somnade om med Malte, så skönt när man går "av" sover som bäst då, kravlöst lixom



Faktiskt hällde jag upp lite vin på middan som fick lufta, smuttar lite nu, gott 



Undra om vi i vården någonsin kommer slippa dessa eländiga munskydd??   visiren är borta nu, men hade hellre behållit dom... ja ja det är som det är, tycker inte jag får luft med dom på, ett förbaskat elände & jag tror inte dom hjälper alls



     


Nä, blev inte rätt filmsnutt såg jag & hittade inte den jag tänkte, men denna livsglädje är åxå härlig att se på ha ha

(Här kommer en söt filmsnutt från 1013 när Malte har "rullsjukan" ja han gör det inte för att han har täcket på utan för att han leker & har så kul gullungen  )


                Kram på er & fin kväll  


 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards