frallorna

Alla inlägg den 16 mars 2022

Av Lena - 16 mars 2022 17:32


Denna Freja  det är en väldigt stor entre på boendet med stolan fotöljer å bord, vi samlas där inför nattjobbet & när jag stiger in kommer denna dam springandes emot mej, som en hund & jag blir så rörd, för hon VET att jag har godis med  



2 till av nattfolket har godis med   hon har osianer av kärlek där, enorma ytor & ibland lockar boenden in henne på sina rum  men på nätterna är hon med oss nattfolk  



Otroligt vacker morgon, diset var fantastiskt


  Handlade lite grönsaker på vägen hem, sov hyffsat faktiskt & fixade till en ljuvlig gryta när jag vaknade, men jag glömde finaste morötterna & rödbetorna alá eko & närodlade jag just handlade   får väl bli en till senare rätt    denna blev väldigt stor så jag kan frysa in


Ljuvliga kollegor, felbokat, tackade vi för så vi blev 3 på nedre planet där jag var istället för 2 som alltid är, lyxigt & härligt när man jobbar med  dom finaste


Nu tvslöande innan sista natten


                          Kram kram  




Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards