frallorna

Alla inlägg den 14 november 2021

Av Lena - 14 november 2021 14:51


For till skogen en vända...





... full fart i pojken!  


Ena sonen har gett sin pappa en go kram  dom har visst köpt något tillsamans till honom & skulle stråla samman när båda har tid & Gratta sin finaste pappa på Fars dag  



Alltså detta löpband köpte jag för många år sedan, blev inte använt knappt, men idag plockade vi fram det & jag drog tillockmed av skyddsplasten som var kvar på, oljade in bandet som man ska & kanske lite för mycket & golvet blev som såpa  Nu ska jag börja gå oavsett väder, behöver komma i bättre vikt & form...  


Jobb väntar & på det boendet jag är på ikväll går man ca 8-10.000 steg på ett 10 timmars pass, alltid bra   Mat i ugnen, min mage är lite i onåd, mins vad läkaren sa när jag blev inlagd för 2 år sedan, så jag har börjat medecinera mej enligt vad han sa då... & är ytterst försiktig med vad jag äter  


Nu är kl 16.40, & det är sopsvart ute, tack & lov för en lysande  Julgran utanför snart & inne väntar en tall i köket på att få komma in, den får komma in redan i helgen  Föresten har Romme Alpin redan satt upp Adventsgranen med belysning utanför hotellet, vet dock inte om den lyser ännu...


                  Kram kram  






 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards