frallorna

Alla inlägg den 23 mars 2023

Av Lena - 23 mars 2023 18:03




Den där Ungen & en sol som strålade in, & ett påslakan från typ 70 tale? från svärförädrarnas garderob, som jag lagt på som duk på köksbordet, blev sååååå nöjd! olala vilken sommarfärg & blommor, som en sommaräng  



Hade lite hadlingsärende på Maxi & lite annat i stan, blev en vända i Mellsta åxå, men ack sicket elakt grus för tassana, men på grönytorna var i alla fall snön smält så där kunde vi knata på...





... en yster Malte som skuttade på



Mamm gjorde smarriga glass skålar med självplockade sommarjordgubbar ...



... & om jag kunde så hade jag nästintill svalt denna mamas bulle, nog för att hon gör världens godaste bullar ever alltid, men denna... mmm...  jag luktade på den & kunde skönja vanilj... har ju knappt ens luktsine & tål inte gluten, tog hem den till gubben & bad han tugga sakta & väl medans jag tittade på   ibland får man vara glad för det lilla  


Trevligt kafferep & många skratt   


Blev en powernapp för Malte mej när vi kom hem, skönt


Nu till överskriften, OPPS! min dator är tydligen lagad! jag skriver från den nu, men vissa tangentbokstäver är tröga -så en får ta i litä    nu slipper jag slita mitt hår mer & bli irriterad när jag skriver från mobilen   



                 Varm kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards