frallorna

Alla inlägg den 18 mars 2023

Av Lena - 18 mars 2023 17:39

   


Ja vad blev veckan av??... promenader i sol...

 

 

 

...sicken tur med solbrillor i min styrka som jag fick på köpet när jag köpte mina nya förra sommaren, brunt glas & världen blir så fin 😎  

 

   

 

Mina föräldrar eller styvfar, hade träffats för 54 år sedan i onsdags, & jag åkte dit med tulipaner 🌷

 

 

 

Stökar på här hemma & med köket, det börjar ta sej, går igenom blommorna åXå & oj vad dom behöver sol & klorofyll så färgen kommer fram  

 

 

 

Annars spinner & myser missarna, här grannens Nubbe 🥰 ...

 

   

 

.... här Ungen på min mage på kökssoffan...

 

 

 

 

 

Ungen i lite "Lodjurs mowe" så söt 😍 i morse

 

Jobbat 2 nätter denna vecka, alldeles lagomt för jag lyckades inte varva ner & sova mer än kanske 1 timme efter vardera skiften & istället nästan svimmar när kvällen kommer...

 

Idag har jag vart upptagen av skidor & skidskytte, så spännande 👏 dis ända tills eftermiddagen då det sprack upp & lite sol & blå himmel 

 

Ikväll Lats dance, ska bli spännande & samtidigt på SVT programmet om kändisar & deras vovvar, med de får bli senare  på playen 

 

             🍀Kram kram 🍀

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards