frallorna

Alla inlägg den 21 mars 2023

Av Lena - 21 mars 2023 17:32

 

 

I söndags var det kalas för min älskade härliga & fantastiska syster ❤️ fast hon fyller idag! Grattis finaste yrran 🥰🌷

 

   

 

Ett fantastiskt fikaupplägg & ett fat utom till mej 👍  

 

 

 

 

 

Paketen var både önskade & överraskade 🤗 muggar påslakan & garn till en riktig pysselyster virkar så fina alster men som nu åXå blivit attans stickig åXå 😁 pennorna utom paketen vi delade ut blev att matcha muggarna ha ha 🤭

   Ja vad säger man, jag fick åXå ett paket! hon hade stickat ett par sååå läckra sockor, såååå glad jag blev 🥰  hon säger att rundstickor är rena magin! kanske ska jag prova då? för då gör man båda sockorna på en gång, jag har påbörjat sockor 3 gånger men kommer aldrig i mål med mina alster, vill ha resultat FORT 😒 tror kanske ändå att virkning & mormorsrutor är min grej, å andra sidan inte så stora saker mohaaaa...

 

   

Vacker lite kylen morron med blå himmel som med tiden blev lite molnig & värmen kom & smälte isen så det blev rena rama sjöar & bäckar, ett elände på vår gård nu. Malte & jag gick ut innan isen hunnit tina helt, nu kommer den där tiden med slask & lera & tvätta tassar & ben & mage så fort man går någon meter...

 

Sam har vart här 2 dagar mellan skiftbyte då han vart hemma från skolan, spelat spel å skratta så vi kiknat, & så spännande att höra honom berätta om det ena & det andra 🥰

 

Ja annars då? som vanligt, tyckte gårdagens Fråga doktorn var så intressant om nattjobb & sömnen... ja uch så jobbigt det är numer, då den där förbenade sömnen inte vill som jag mer...☠️


      Kram på er mina läsare 🌷🌞🌻

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards