frallorna

Alla inlägg den 21 oktober 2023

Av Lena - 21 oktober 2023 17:34

 

 

 Igår vid 14 tiden & den snö som föll ligger kvar i Romme Alpins backar

 

 

 

Igår & Ungen gillade läget mer i kökssoffan än ute  

 

 

 

 Bara några stackars lönnlöv som biter sej kvar

 

 

  Se så gulligt, mina Björktrastar & Koltrastar äter äpplen 🍎 

 

       

 

For till skogen på förmiddagen då jag MÅSTE få ihop en massa Trattar att torka , men det gick inte att se dom i snön som var i skogen, fick ge upp 😣

Tömt ur alla vattenledningarna i husbilen, å in i ladan igen, önskar våren var här redan, blev för lite campande i år, & kan ju inte bli för mycket av det 😉


         

Men efter denna snö så tinadeden den bort & jag kunde plocka korg på korg  

 

   

Fyllde mina förråd DÅ av finaste Trattar, tur dom är fantastiska överlevare ☺️

 

 Men jag hoppas 2020 blir en repris & att den snö som fallit smälter snart, & de tror jag, detta än nog bara ett spratt som Kung Bore roat sej med 🤭

 

Verkligen en isande dag & blåsten gjorde sitt till, verkligen skönast inne, eller åXå skönt å gå ut & komma in igen i värmen igen 😉

 

Nu lite kvällsmat kryddat med ett riktigt finvin rött som jag fick när jag fyllde i januari, skulle skåla en fin sommardag tänkte jag, men den kom iof men inte med rödvinet, så det blir nu, ska smaka syltade körsbär, choklad,  mörka bär... så då behöver vi ingen efterrätt! 🤭 Tack igen Mona & Johan & fin kväll till er åXå ❤️

 

        Kram till dej som kikar in ❤️

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards