frallorna

Alla inlägg den 11 oktober 2023

Av Lena - 11 oktober 2023 18:49

   

 
En mysmorron med Ungen...


 

.... en solpromenad genom byn ❤️

      

 

 

 

 

Ja, så vad var det jag köpt? Jo 3 kroppsdockor! 😆 så många år jag haft denna tanke, då jag tänkt främst på denna mormors klänning & min brudklänning, men har inte haft plats, förens nu i nya förvandlingsnumret 👍 

Denna mormors skönhet lånade jag som 14 åring för en speciell danskväll, sedan blev den kvar. Mormor hade den i sin Ungdom omkring -40 talet & nu kan jag se den hela tiden, så trist med garderober som förvarar fina saker som ingen får se... skorna är dock inte efter mormor men tidstypiska & hittades uppe i en av bodarna

Tunadräkten som min svärmor sytt blev min genom arvet när svärfar gått bort för 2,5 år sedan, han hade bestämt att den skulle tillfalla mej ❤️ & nu har den krupit ur plastinpackningarna tillsammans med hennes dräktskor 👍

Fattas gör min brudklänning som förvaras hos föräldrarna, ska åka dit kanske i morrn & se om mamma fått fram den långt in från garderoben 👍 & även hämta hem min lilla Nåsdräk, har en så fin tanke kring den åXå fast inte på en docka 😉

 

 

 

De va så spännande att packa upp den, se spännet & tillockmed manshettknappar 👍

 

Ni kanske tycker jag är lite ploj? men de bjuder jag på isåfall 🤣

 

Oj vad det blåst idag & regn hela förmiddagen, & i morrn fortsätter blåsten än mer skarpt! så håll i hatten 👒 

 

         ❤️Varm kram - Carpe Diem ❤️

 

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards