frallorna

Alla inlägg den 17 april 2024

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

   

 

 


Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nordlig blåst 😉

 

 

 

Igår var ett otroligt hit & dit väder, blev rent förvånad! Ena stunden sol 10 minuter senare regn & hagel osv, men en promenad innan vi for till finaste vänner för att se deras nya husvagn hanns med på sekunden innan ett regn kom över oss & hopp in i bilen!👍  

 

       

 

Alltså EDDIE 😂🥰 vilken sovstil! får mej att tänka på harkrankar med sina långa ben 🤣 söt som socker & så len & mjuk & snällheten själv 🥰

 

   

 

Idag vid lunchtid innan regn & hagel skulle komma åkte Malte & jag till Rommhedslägret, gick en halvtimmes promenad, jodå, kläder var skönast om än det var riktigt skön promenadvägen 😃

 

Nu är klockan 14.30 & solen är nu gömd bland mörkare moln 

 

Så börjar Världscupen i hästhoppning ikväll & tillockmed lördag, spännande

 

Tänk alltså, jag har fortfarande mat till mannen i frysen från Påsken 🤭 idag får han Jansson, ägg & så 😉 det är så bekvämt så jag vet då inte vad 🤣 & än är det inte slut ✋

 

Vägrenerna kantas av tussilag, min gräslök växer i landet & likaså rabarbern 👏 lite sol & värme nu efter allt regn skulle verkligen få träden att brista ut! längtar ☀️

 

     Var rädda om er & varandra ❤️

 

 

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards