frallorna

Direktlänk till inlägg 2 mars 2024

Mars…

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

   

 

Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️

 


 

  Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊

 


 

 Idag har absolut hela dagen vart som att leva i grädde, inte en enda strimma av något annat 🤔  

 

 

Sett på massor av skidor av olika slag, & så fixade jag en lasagne till ena sonen med familj, & nu ska vi äta gott 😋  Inte mer än så har gjorts, & Mellon ikväll ska vi förståss se, Medina gillar jag men inte hört deras bidrag, & hitintills har det vart skralt med bra låtar, någon enstaka hyfsat...

 

Mars, äntligen!! 👏 dom regntunga skyarna får i alla fall snön att ge vika lite, alltid nått, Vasaloppet ska vi självklart se, från tv:n 🤣 & alla som ska kämpa i  9 mil i regn & blöta, inte alls synd om någon, det är ju valfritt 🤭 

 

            Kram & fin kväll ❤️

   

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

Tisdag 5 mars 13:37

Jag har också glott på tv både skidskytte och vasalopp. Det är det enda jag ser på tv för jag är ganska ointresserad av sport. Less på snön är jag också minsann. Vilken lång vinter vi haft.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Lena

Torsdag 7 mars 08:17

Hallå!!
Ja du, & nu blir det skidskytte på nätterna i helgen, fast då lär jag nog somna ha ha
Älskar åXå serier, som Köping, över Atlanten, Hela Sverige eller England osv ha ha
Soool vi har sett den för andra dagen i rad nu, & troligen blir det kaffe utanför idag, härligt *glad för det*
Varm stor kram till dig *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards