frallorna

Alla inlägg den 22 maj 2022

Av Lena - 22 maj 2022 19:17


Vi tog en slappdag idag, låg kvar framför tv:n tills kl 14   såg en härlig barn långfilm -Nanny Mc Phee & skrällen, tokig osannolik, lite ledsam & skrattig    



Eftermiddag & älsklingen lastade i bilen full av sånt som skulle slängas på tippen & sedan till hamnen för en promenad, & faktiskt fick jag lite längtan ut på vattnet, tar nog ut Gullan snart & tvättar av henne 


 


Invigde min senaste inköpta klänning, ser ut som min rumpa sticker ut  mystiskt  annars gillar jag den!



Sedan förbi vid mina föräldrar & gofika...




... Malte sitter alltid snällt vid endera mormor eller morfar & får fika, & han kan charma, piper & låter & det kan dom inte stå emot ha ha  



Nog är Förgätmigej en av dom vackraste blommor   


Min kära håller på att göra en hög pallkrage till mina många luktärtor som behöver komma i riktig gjord, & om en stund väntar nattjobb


Det som sas bli en enda rengning helg blev så fin, värmen var 20 grader här mot eftermiddagen, men oj vad med vatten växtligheten behöver nu, så torrt...


                               Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards