frallorna

Direktlänk till inlägg 25 november 2013

Vilken fantastisk dag!

Av Lena - 25 november 2013 22:52

 

Först en dag på mitt underbara jobb   sedan hem & hämta Malte & iväg på Rehab, & oj oj så spännande det är att sitta som en liten gubbe & titta på alla vovvar  

 

Han skötte sej galant  

Hem & släppa av honom & iväg på föreläsningen som hölls av...

 

... denna helt fantastiska kvinna Inger Hansson

http://ingerhansson.com/forelasningar/


Vi var kanske ett 30-40 tal Ledsagare & jag kan lova att hon trollband oss totalt, en fika paus & 2 hela timmar, & man hade omöjligt kunnat somna hur trött man än varit, & vi alla hade kunnat sitta & lyssna ännu, det kallar jag att vara rätt kvinna på rätt plats  Detta var det absolut mest bästa & fantastiska föreläsning jag någonsin varit på! så -om! ni någon gång skulle få möjligheten att lyssna på henne -så ta den!!!  & ni kommer förstå efteråt vad jag menat  


Köpte hennes lilla söta bok, & den kommer bli väl läst & ändå som hon sa, det jag säger vet ni redan...


Nu ska jag somna på golvsängen, men gubben kommer kolla länge på tv, för efter nattskiften är han felvänd ett tag  men Märta & Malte & jag är "rättvända"  


                                        Kram på er  


 
 
GeddFish

GeddFish

26 november 2013 00:15

Ja, det finns många vackra stjärnor på vår himmel, och då pratar jag inte om de bortgångna bara, utan alla värdefulla som ledsagar oss på vår färd genom livet, så som denna kvinna du beskriver!
Ha det bäst, jag har haft en kanondag. Kramom ♥♥♥ Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Therese

Therese

26 november 2013 20:22

Vad roligt att vara igång med rehabiliteringen och att det fungerar så bra! Duktiga, fina Malte!
Kram, kram!

http://www.frallaliv.blogspot.com

Lena

30 november 2013 11:10

Tack♥ ja han gillar det & det funkar kanon med vattnet åxå :))

Kramarom er♥

 
Wille

Wille

26 november 2013 22:54

Vad skönt att Malte trivs med REHAB. Nu har ju jag inte tittat in här på bra länge, men så blir det. Dagarna går i full fart ibland och man hinner inte allt man skulle önska.

http://willebuz.blogspot.com

Lena

30 november 2013 11:09

Japp! han gillar läget, som tur är :))

Så är det med tiden, ibland försvinner den ;)

Kramarom er & fin Adventshelg♥

 
Kikkan

Kikkan

27 november 2013 11:16

Härligt att allt verkar fungera bra med ♥Maltegubbens♥ rehab.Har rehabat mig själv lite på morgonen med att simma nästan en timme. Fick lite träningsvärk i benen i helgen, är ju inte van att vara stående hela dagar numera, men trevligt var det. Tydligen över 5.000 betalande och försäljningen gick toppen bra också. Ha en bra dag. Kramisar till Er alla ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

30 november 2013 11:08

Simma är både skönt & hälsosamt för både 2 & 4 benta :))

Oj så med mäniskor! & jag förstår såväl varför man köper dina vackra alster♥

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards