frallorna

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Lena - 16 november 2013 21:37

 

 

Malte fick faktiskt i morse slå morrondrillen på sidan om huset, så glad han blev med lite variation, men fortsatt stillhet.

 

Märta hon drillar sent sent & sover lääänge!  

 

Dagen har varit vacker & inte alls kallt, men någon promenad hans det inte med, då jag har hållit på med förberedelser inför vårt lilla kalas för gubben som fyller i veckan, då alla jobbar.

 

Bjöd på Sellnäsplanka, gjorde åxå en potatisgratäng & klyftpotatis, bakade...

 

... för förtsa gången i mitt liv surdegs bröd, försökte forma baguetter, försökte fösa ihop degen, för jag vet att man INTE ska knåda den alls, resutatet blev inte vackert  men gott! jag tuggade på en bit & spottade ut, hade önskat att jag åxå fått äta, men men...


 

Paketet till far från sönerna blev extraljus till bilen! owaw så bra   

 

Kramstund & jag lovar att den gillades av dom 4 benta  

 

Soffhäng & efterätt, bidde panacotta med hjortronsylt & choklad kakor.

 

Tack Jeanette  -så spännande!! vilken kul grej, fast jag vet inte när jag ska ha "råd" att unna mej denna fina? ska smaka mörka körsbär & hallon...  

                          

& så hittade jag denna bok i en låda idag, mins att jag köpte den just för att jag kände mej mer som denna mamma än som normala  sönerna mins den väl & vi skrattade gott  


Nu har vi bäddat tillbaks den andra hälften av golvsängen igen & man kan ju inte ha hela framme när vi blir fler.


                                 Kram mina fina  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards