frallorna

Alla inlägg den 4 juli 2023

Av Lena - 4 juli 2023 19:00

           

 

Dalhalla, första gången jag var där, eller det gällde oss alla, & premiären för oss då blev Johan Glans med gäster, gäster var Marika Karlsson & Anna Blomberg som bara gjorde korta inhopp, & dom var fantastiska!! 👏👏 & Johan ägde nått otroligt 🤣 skrattade så jag tappade andan & vi tjöt av skratt så tårarna rann 🤣 skulle velat se den igen 👍 Tyvärr kanske många skulle ha sagt men regnet som höll i sej under hela föreställningen var inget jag ens tänkte på!! vi hade regnponchs på oss & kallt var det inte 👍 & föreställningen var så makalöst bra så regnet? -va regnade det?? 🤭 & rätt vad det var sa han Tack & hej! & jag ba -va? han började ju nyss! Ja när man har kul går tiden fort 👏👏

 

Vi bjöd på "picknick" på altanen innan & efter blev det vickning från Mc Donalds 👍 men biljetten bjöd sönerna & de sina på ❤️

Säger bara, har ni möjlighet? Se föreställningen!! 👏 Dalhalla & endast någon ströplats var det kvar & den rymmer visst 6000 pers... & ingen kan ha blivit besviken ❤️ om 2 veckor uppträder Kiss där!! 👍

 

   


Söndag & min systerson & Gudbarn fyllde 22 år, firades his föräldrarna med fullt hus...

 

 

 


 Paketöppning med ljuvliga lilla Thea ... 

 

 


 ... pysselsyster...

 

   

 

... Thea var nyfiken & ville vara nära Hugo 🥰 som fick en smörgåsgrill av sin farmor, därav franskan 😉

 

   

 

Men alltså Abra Kadadbra vilken magi i växthuset!! jag som trälade i sååååå många herrans år med att försöka odla tomater, men fick bara någon enstaka, har gett upp sedan flera år 😖 har ju växthuset kvar, men... ja vi fårse nått annat år? 🤔

 

 

 

Ja så kom måndag & besiktning av husbilen & Malte hade koll...

 

 

 

... & därefter Grattade vi min mamma på födelsedagen! 🥰 finaste underbaraste mamma som alltid finns för oss syskon ❤️❤️❤️ 

 

  


Malte i morse, ut & kissa & snabbt in & fortsätta sova 🥰   

 

 

 

Ja så vid 12 for vi till Romme, blåste väldigt men varma sköna vindar & en yster Malte 😊

 

 

 

Ja så blev några dagar 

 

I morrn får mamma sin precent av mej/oss, fast bara Malte & jag som ger den, dvs en biltur till VästerDalarna, med första stoppet hos Wåhlstedts eko odlingar i Dala Flod, sedan Nås & tillbaka till Björbo & vidare till Grangärde & ett stopp på vägen dit & en lunch, köpa jordgubbar & kolla in i Tillmans mysiga affär 👍

 

Strax Allsång på Skansen & ikväll med Sven Ingvars 👏👏 & en extra halvtimme på playen efter 😉 & ja Jakob Hellman vill jag åxå se 👏

 

Vacker ljummen kväll, har flera Igelkottar, huuuur underbart 🥰 & mat bjuder jag på såklart ❤️ var så länge sedan jag hade några 

 

           ☀️ Varm kram ☀️

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards