frallorna

Alla inlägg den 19 november 2023

Av Lena - 19 november 2023 21:54

     

 

Idag fyller denne min äääälskade man 63 år ❤️  han, den vackraste ❤️ vänligaste ❤️ omtänksamme ❤️ lugnaste & klokaste & fantastiskaste .., &, &... orden har inget stopp, & jag älskar dej till månen & tillbaka ❤️ sista bilden var från början sv vår tid, 1981 🤭 sååå snygg hunk & han var min 🥰 lika snygg nu & fortfarande bara min ❤️

 

 

 

Idag fyller åXå vår Petrus år, dock i Landet bortom detta... han gick över Rengbågdbron augusti 2012, inte ens 4 år hann han bli, den dagen gör lika ont idag som då... kommer aldrig komma över den... ett trauma jag får leva med... vårt älskade 4 fotade barn ❤️❤️❤️

 

   

 

Igårkvällst blev himlen disig, snökanonerna går för fullt i Romme Alpin & bäddar in oss helt... 

 

   

 

 ... detsamma när vi vaknade, -16 & jag skyndade ut & matade mina alla bevingade ❤️

 

     

 

 

Sönerna med de sina kom hit på middag, tårta & godis, chillade & kollade Leif & Billy på playen & finaste presenter öppnades 🥰

 

Nu har han just kommit hem från grannens vecko utomhusbubbelkar där dom sitter långt över 1 timme med en öl & idag även ölkorv som han just fick ☺️ & avhandlar livet & veckan som gått, men mest bilprat & jobb, eller skulle jag månne gömma mej i buskarna nån gång & lyssna?? 🤣🤣 -nädå , inte då 😉

 

Kylan har dämpats något just nu, men i morrn är det nog kallt igen brrr...

 

      Kram & var rädda om varandra ❤️

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards