frallorna

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Lena - 16 mars 2014 16:33

 

Idag tog vi en asfalts promenad på cyckelvägen till skolan  

    Gillas, massa dofter att nosa runt bland

 

 

 

Men jag kan säja att i alla fall JAG frös! det blåste nordligt över den öppna åkern, mina öron var som isbitar när vi kom hem  


Vändan tog 35 minuter, det fick räcka. Gubben kom hem från förmiddas skiftet, & blev serverad Rotmos som jag gjort & stekt korv, jag åt med en grönsaksbiff & stark grovkornig senap till, fy kattsingen så gott det var  


Nu har han somnat på golvsängen med Malte nära, & jag har tinat hallon & blåbär & tagit upp 2 sockerkaksbitar & visspat vaniljvissp, som vi ska fika bara han vaknat  


Mästarnas mästare ska ses ikväll! det tokgillar jag åxå  


                                    Kram kram  

Av Lena - 16 mars 2014 10:13

 

Sötnos tar det piano & solar, medans...

 

... Lilleman far som ett jehuuuuu på morronpinken  


Solen värmer huset så vi har det som i en bastu, öppnar altandörren emellanåt & släpper in lite svakla  


                                 Kram & fin söndag  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards