frallorna

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Lena - 19 oktober 2014 20:27

 

 

 

Åkte till hamnen idag åxå, gubben hjälpte till med att få på presenningen, & vi andra tog en liten promenad, otroligt varmt helt plötsligt & ganska mycket sol.

 

Direktsänd hästhoppning på playen, så jag hade datorn med  

 

Så blev det klippning & färgning, jag klipper mej själv, lite knicksigt måste jag säja, & mot slutet tvingar jag gubben att jämna till där bak (bara aningen längst ner), men han fattar inte nått  


-Vart ska jag klippa?

-men du ser väl att det är för långt på högra sidan!

-näää jag ser inte!

-men herregud är du blind??

-hur då menar du?

-men det är längre dääääär, säjer jag & försöker peka bakåt som blir tvärsom mot spegeln & mitt humör börjar svikta  

DÄÄÄÄR ska du klippa av en bit!

Han klipper & gör så gott han kan & fattar...  

-ja ja, jag önskar jag kunde ta av mitt huvud & sätta på bordet  

 

Med lite färg i sedan så blev jag i alla fall hyffsat nöjd!!  


I morrn åker jag & Malte till Ulltuna själva, gubben har fullt upp här hemma, så han & Märta får ta hand om varandra.

Vi ska träffa samma hud veterinär som sist, ta lite prover & ett allergitest.


                                 Kram kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards