frallorna

Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Idag...

Av Lena - 31 maj 2013 21:14

 

Malte & jag tog en "mat" vända på åkrarna  ...


  ... eller vad sägs??  

 

Harar stora som Kängurur sprang från alla håll!...

 

Malte brydde sej inte det minsta i hararna! minst 10 styckna sprang framför oss, tror det var stora Har dagen  

 


 


 

Vatten hade jag förståss med, för oj så varmt det var  & hällde vatten över honom åxå, det gillades  


Märta har fått lufsa på tomten, men hon har inga restrektioner egentligen, men sunt bond förnuft har sagt mej att hon ska ta det lungt under sin sulfa tid.

 

Först så kom ena sonen hem för att tvätta sin bil...

 

... sedan den andra  

 

                                     Kattmys...

 

                                                ...  

 

Gubben har fixat med Husbilen, har instalerat en solpanel på taket.


Grillade med ena sonen, den andre hade bråttom iväg  


Mysig dag med värme så in i norden...

 

... så skuggan var skönast, tyckte katterna  


Nu kollar jag på Lats Dance, & hejjar & hoppas på Makoolio, fast jag har sällan rätt, gubben jobbar natt & vovvarna & jag kramas  


Väntat på ett blommster-bud som skulle komma efter kl 15.00 från stans finaste blomm butik, (om ni frågar mej) men ingen kom?? det är Taxi Borlänge som kör deras bud, undra vad som hänt? får ringa i morrn & fråga...  


                       Kram på er! vi ses!  


 
 
skånepågen

skånepågen

1 juni 2013 08:52

Härligt med öppna landskap.
Skönt för vovvarna att få sträcka ut också.

http://aake.bloggagratis.se

Lena

1 juni 2013 09:17

Ja verkligen! fast inte lika öppet som hos er ;)

Kram & fin lördag!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards