frallorna

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Lena - 14 december 2012 20:22

 

Hero Roffe & chiwawa flickan, som jag glömt namnet på, men ack ack så ljuvligt söt & härlig! som dom andra 2  

 


 


 


 


 

Salongsvaktaren snodde till slut ett tuggben

 

Det är så synd att kameran inte kan göra håret rättvist inne...

-Om jag blev nöjd??

-det är bara förnamnet! så här bra i håret har jag aldrig varit, så tokfint & så galet häftiga slingor så jag är målös!!!

En ung tjej som går som lärling fixade rubbet, vilken talang!!  

 


 


  ska ta kort ute i sol istället så ni får se någon gång, för dessa bilder ser ganska så alldagliga ut, men så är ju inte fallet  utan lyster & liv så

man baxnar!  

 

Hämtat en hög med förstoringar, fixat några fler ramar, några med parspatou.


Nu ska vi kramas vidare på golvsängen


                                       Kram på er  

Av Lena - 14 december 2012 11:27

 


                            3 sötisar & matte  


    Strax ska jag iväg till frissan "Maria Jones" för en totalrenovering!!!   dessa bilder är för mer än ett år sedan, brukar "renovera" håret med ett års mellanrum sådär, däremellan sågar, färgar& klipper jag själv, vilket brukar blir sådär    -vill bli ungefär som förra gången, som dessa bilder   å andra sidan kan det inte bli sämre än det nu är, ungefär som på bilden där vi sitter på trappen....


Resultat kommer!  


                    Kram mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards