frallorna

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Lena - 28 oktober 2012 19:38

 

Märta fick vara lös på baksidan när gubben krattatde löv på förmiddagen, & som hon rejsade på! hit & dit & fram & tillbaks, som vi skrattade åt henne  

                        

                                          Tokfia!!
  
 

  


 

Så åkte vi till minsyster med familj, som fick vårt hemma gym! stod bara ivägen här hemma, & så godis till Elsa & Hugo + en höstlovs precent!  


 


 


 

Blev fika & ...

 

... hundlek!!  

 

Sedan svängde vi förbi hos Hero med flock för att lämna morgondagens födelsedags precent  2 sötisar  -du bjuder väl finaste Roffe på godis i morrn nu Hero!  

 

Så otroligt len & mjuk, gosig & kramig, älskade Hero hjärtat  


 

Matte Maria med sina godingar  blev bara en snabbis i hallen, för vi var på väg. 


 

& pussarna dom flödade, här får gubben sej en hög!  


 

På väg ja, min mamma ringde & frågade om vi ville komma förbi på lite mat i all hast, jo man tackar!! jag fick hennes egengjorda rödbets biffar som bara var helt helt enormt goda, gubben & hundarna dom åt köttskivor med potatis!  


Jag får väl mosa en god "duppa" till Malte & Märta? frågade mommo

       

Det fick hon! Malte åt 2 duppor Märta en, gillades kan jag lova! 


Nu Solsidan!


Kram mina fina som kikar in!   i morrn är vi nog insnöade   



Av Lena - 28 oktober 2012 09:11

 

Vaknar till en kall & vacker morgon...

 


 

Så här kan en kväll framför burken se ut hos oss, ibland väljer Märta att klättra upp i masagefotöljen, där jag lagt en teddypläd.


Gissa 2 gånger om det knöt sej i magen på mej när jag lade in kamerakorten nu på morgonen & såg gubben i fönstret!!!!!!

Blev helt stel! rysningar över hela kroppen, vad i...

Beskar kortet & såg!...

  

... måste ju vara Pugh från Så mycket bättre! men va gjorde han utanför vårt fönster??  

Så här har alldrig tv:n speglat sej i fönstret, & att han kom så precis där

han skulle!  


Phuuu.. där vaknade jag upp kan jag lova  


Såg ni programet? alltså Miss Li!! totalt nockad blev jag, helt outstanding! de ska va Borlänge  


Idag ska vi hem till min syster med familj & fika, har några små precenter till Hugo & Elsa som har höstlov nu! kul!  


                               Kram alla fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards