frallorna

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Lena - 31 oktober 2010 19:41

  

Här bjuds P & M på hud godis av *mormor*  

 

Har varit till mina fina föräldrar & fikat, bl.a hennes rårörda egenplockade jorgubbs sylt med glass mmmm... 

 

& så har vi bestämt oss för en Petrus bebis åxå, blir en *pojk*

-nej vi kunde inte stå emot!  

Jag bara älskar denna tik som är *mamma* 

ett otroligt underbart temperament, & så fin i kroppen + sund & frisk!   & Petrus på det, måste ju vara *magiska* bebbar hela högen 

 

                                     Kram & fin kväll!!  

 

  

Av Lena - 31 oktober 2010 11:42

  

Shas på er! gå hem Tussan, Siri & Aika!, ni får inte följa med på promenaden idag! för vi ska gå mot en bilväg    

Hem gick dom som tur var! & vi kunde gå bortåt.  

                                             Massa dofter  

Så fin dag med värme, lite sol & många moln, men inget regn  

Blev en vända på 1 timme, i många sköna + grader!!! 

-jag valde asfalts vägen mestadels idag, så P & M slapp ducha, då bya vägarna stundom är attans geggiga...

 

                                               Kram kram!  

 

 

 

Av Lena - 31 oktober 2010 08:25

  

                          Märta solar  

 

Ja ni, i mitt huvud är det fortfarande *cirkus*  

 

Disträ, sentimental, lycklig, bräcklig, ofokuserad...

 

& så vintertid på det! vaknad före tuppen för en gångs skull  

 

Ibland önskade jag att jag var sådär cool & samlad, som en del runt omkring mej är, som inte *hiar* upp sej när det händer saker kring en... lite mer *normal*?....

Jag är ju en heltokig *känslobomb*!!! lika nära till skratt som till gråt,  &... ja gud vet vad... 

-undra om det finns någon diagnos för det? 

 

Undra om det blir värre med åren?..

 

Fast å andra sidan så är det skönt åxå, att kunna känna, att kunna lyssna på mäniskor, att kunna visa känslor, att kunna älska, att våga...

 

Säger varje dag till gubben min:

-Tur du tog mej! för vem hade kunnat göra dej lika lycklig, få dej att skratta varje dag i  30 år  ?

-& han mej förståss  

 

Ja där ser ni! -hur jag kan *fladdra* iväg helt plötsligt!! tror jag ska skriva en Roman åxå! ha ha ha.... 

 

                         Kram & fin söndag på er!!  

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards