frallorna

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Kvällen..

Av Lena - 28 maj 2010 19:06

  

 

Gick en timmes promenad på kvällen, eller gick & gick?

 

Plockade blommor & fotade, medans Petrus & Märta rullade runt & svalkade sej i gräset 

 

Idag hittade jag utslagna Liljekonvaljer! vilken doft...

Fick lov att plocka med några hem, måste dofta mer..

 

Talang får det bli av kvällen!

 

                                                Kram kram!   

 
 
Ingen bild

Kerstin.

28 maj 2010 20:31

Härlig promenad,,, å liljenkonvaljer, då är det sommar snart...Tack för besöket i går,tratten var perfekt, tur att du finns i sådana lägen....
Sitter å tittar på talang under tiden jag skriver till dig....
Kasper tackar å bugar,,, Kerstin.

 
Snosse

Snosse

28 maj 2010 20:37

Liljekonvaljer fanns i överflöd där jag växte upp men saknas tyvärr där jag bor nu. Lyckliga du som får njuta av doften. Kram, kram

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

 
Lena

Lena

28 maj 2010 20:48

Kerstin!
Bra att tratten funkade! Ja detsamma till dej! vad skulle jag gjort om jag inte haft denna bur just då! ;)
Nu får du strax tillbaks den! men den har varit guld värd! :)
Ser åxå på Talang! väntar på den där mannen som sjunger opera..
Kvällskram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

28 maj 2010 20:49

Snosse!
Va? finns det inga Konvaljer hos dej! trodde dom fans ända från söder till mellan norr i alla fall!..
Du får köpa på tvål eller sköljmedel då, he he..
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

28 maj 2010 21:08

Vilken härlig bakgrundsbild....och liljekonvaljer som doftar så ljuvligt...
Sen undrar jag ......vad heter din kamera...funderar allvarligt på att köpa en system....
Kram på er allihopa

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Lena

Lena

28 maj 2010 21:50

Kicki!
Jag har en NIKON, men Canon är bra dom åxå!
Jag vill ha ett objektiv till nu! de är min önskan ;)
Ja visst blev bakgrunden läcker! riktigt "Dala" röd! :)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
nakkik

nakkik

28 maj 2010 23:52

Vilken super duper fin bild med dalarött & liljekonvaljer. Jasså det ska vara "nya paltor" till nästa vecka!!!!!, får väl titta om jag har något som inte är fullt av trådar att ha på mig då.. fniss. Hörs i helgen, letar efter bussförbindelse Heathrow - Paddington, men det verkar inte vara något som går på direkten.. men det finns till Queensway eller Marble Arch, men det är en bit att gå & samtidigt släpa resväskor. Har mejlat.. Ha en trevlig lördag. Kramisar till Er alla ♥♥♥

http://blogg.expressen.se/nakkik

 
Ingen bild

Robban

28 maj 2010 23:52

Hej, Jättefin blogg!
Petrus verkar vara en stor och stålig herre. Vad väger han egentligen?

 
Ingen bild

Blessing

29 maj 2010 10:54

Mina barn är en trefjäderdels dansk hahaha..men de struntar i melodifestivalen tror jag..Nä int vet ja om jag hamnar framför spektaklet ikväll..klappa rumpnissarna Kram

 
Lena

Lena

29 maj 2010 10:58

Hej! Nu måste jag ut och leta upp mitt ställe med Liljekonvaljer. Hoppas jag får med mig en bukett hem. Lena

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pane

29 maj 2010 11:13

Vilken sommrig blogg :)
Vilket härligt promenadkort och liljekonvaljer är så fina :)

Ha en fin lördag, här vräker regnet ned :(

Kramsiar / Pane

 
Lena

Lena

29 maj 2010 15:10

nakkik!
Ja visst blev det vackert med det röda mot Konvaljerna ;)
Tack för mailet!! :) inte gör de nått om du har tyg & tråd rester på dej inte! ha ha...
Kram & fin lördag! Föresten hade England en kanon super fin låt med i kvällens Festival! så om "ni" vinner blir jag inte alls putt! *skratt* även om jag gillade Danmarks åxå ;) /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

29 maj 2010 15:12

Robban!
Ja han är en riktig groffsing! fast en smäcker sådan ;) han väger 15 kg prick! & den vikten är perfekt för honom! :)
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

29 maj 2010 15:14

Bless!
Ska du inte kolla?? hmmm.. fniss..
Rumpnissarna sover efter en härlig dag i skogen! men när dom vaknar, ska dom få en Bless klapp! ;)
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

29 maj 2010 15:15

Lena!
Ja visst är det underbart njutnings fullt att både se & dofta på Konvaljer ;)
Hoppas du hittade några!! :)
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

29 maj 2010 15:17

Pane!
Jasså? ni hade regn då! nu har det kommit hit åxå, men vi hade en härlig förmiddag i alla fall! :)
Ja visst blev blogg Konvalerna vid stug knuten vakra! :)
Kram på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Robban

Robban

29 maj 2010 22:24

Ja, han verkar väldigt proportionerlig. Riktigt fin. Han ser bara så stor ut på bild. Men det kanske beror på att söta Märta är liten? :-)

http://frallanbuster.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards