frallorna

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Oro...

Av Lena - 25 februari 2010 19:31

  

       Älskade vännen måste bada...  

                ..innan operationen, i morrn..

 

Hur är det möjligt att man kan älska så stort..

Känner att jag gör vad som helst för "mina" vovvar, om jag ändå kunde ta hennes plats... mina tårar rinner, är så ohyggligt orolig för i morgon... tror Märta känner de, vill hela hela tiden vara nära mej, mer än vanligt...

Det är narkosen som oroar mej...

Morgondagen kommer vara en mardröm innan jag får ha henne hel i min famn igen...

 

Kram för nu & morgon dagen...

         ..hoppas vi hörs tills kvällen...

       Håll alla tummar för älskade Märta!  

 

 
 
Ingen bild

Emilie & Enzo

25 februari 2010 19:59

Vi håller alla tummar och tår under hela dagen imorn! Många varma kramar från Emilie & Enzo :) Vi tänker på er!

 
Ingen bild

optimist

25 februari 2010 20:12

Tänker på dig och Märta och håller tummarna för att allt ska gå så bra som möjligt. Jag känner igen mig i dig, vad gäller oro för de fyrbenta vännerna.
Många styrkekramar till dig.

 
Rosi

Rosi

25 februari 2010 20:53

Tänker på er i morgon, men det kommer att gå bra.
Jag grät som den värsta barnungen när jag lämnade in Otto för op på tassen i somras, och det var lika här, var jätteorolig för narkosen och var livrädd att han inte skulle vakna.
Många kramizar och det KOMMER att gå bra !
/Rosi & Boysen

http://www.boxerfralla.se

 
Lena

Lena

25 februari 2010 21:11

Emelie & Enzo!
Tack snälla.. det värmer...
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

25 februari 2010 21:13

Optimist!
Tack!.. :-)
ja oron för Märta, är lika stor som om det hade varit för en mäniska! ingen skillnad! & känner mej inte de minsta knasig för att säga de..
Kram snälla du! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

25 februari 2010 21:15

Rosi!
Tack! precis vad jag behöver höra!! att det kommer gå bra...
Skönt att höra att vi är fler som gråter..
Kram och tack!.. /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pane

25 februari 2010 21:18

Gokväll vännen!
Jag förstår din oro för morgondagen och man är alltid orolig för sina krabater. Det kommer gå bra och håller tummen. Håller lite koll på dig med så du inte oroar ihjäl dig, bamsekramar till dig och Märta. / Pane

 
Ingen bild

Di

25 februari 2010 21:27

Klart det går bra, det blir alltid som man tänkt sig, så du får tänka bra om morgondagen! Ska skicka dig en värmande tanke i morgon då jag återvänder mot Dalom...Kraaaaaaaaaam och tack för dina goa kommentarer!! Du är härlig, och kram till Märtha också, min mamma heter lika och för henne har det gått bra ;)

 
Lena

Lena

25 februari 2010 22:04

Pane!
Tack! ja jag behöver åxå styrka i denna oro... fy kattsingen...
Kram snälla.. /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

25 februari 2010 22:05

Di!
Å va klok du är!
Tack!
-Klart jag måste börja tänka om!!
tack tack tack! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

25 februari 2010 22:05

Det kommer att gå bra, men jag vet hur man reagerar när älsklingen skall opereas...
Skall tänka på er!

Storkram / Kaisa*

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Lena

Lena

25 februari 2010 22:50

Kaisa!
Tack snälla!...
Nej jag tänker inte riktigt som jag borde, men ska försöka tänka om!...
Kram kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Sara & Alice

Sara & Alice

25 februari 2010 23:25

Vi håller såklart tummarna och skickar lugnande tankar åt dig Lena! Snart har du din prinsessa hemma igen.
Kramar från oss

http://fralice.blogspot.com

 
Nakkik

Nakkik

26 februari 2010 00:32

Mina tankar är med Er. Är säker på att allt kommer at gå bra. Massa kramar från Florida.

http://Http: blogg.expressen

 
Ingen bild

BigM

26 februari 2010 07:41

De är ju som våra barn så jag kan förstå din oro men du ska se att det kommer att gå bra! KraMen

 
Ingen bild

MalPedal

26 februari 2010 09:22

Tänker på er idag vännen! Det går bra, det känner jag i magen. KRAMAR!

 
Ingen bild

blessing

26 februari 2010 12:23

Hej familjen. Hej frallor...Det kanske är över nu när jag plitar ner mina rader här hos dig. Hoppas att allt förlöper som det skall. Du får komma in och berätta när det passar sig..Kramisar Bless

 
Ingen bild

maria

26 februari 2010 12:38

Jag tänker på er i dag,det kommer att gå bra.

 
Ingen bild

Pane

26 februari 2010 15:25

Kikar in och kikar in lite senare, tänker på er kramisar i massor Pane

 
Ingen bild

Helén

26 februari 2010 16:42

Tänker på er och undrar hur det går... kommer tillbaka senare
Kramar från Helén, Caliber och Enorm

 
Lena

Lena

26 februari 2010 18:30

Alla ni fina!♥ -och på ett inlägg tack till
Sara & Alice!♥
Nakkik som bloggar från USA! ;-) !♥
BigM!♥
MalPedal!♥
Blessing!♥
Maria!♥
Pane!♥
Helen!♥
Tack "mina" fina bloggisar! era ord värmde så skönt!
Tack tack! & fin kväll! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards