frallorna

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Hej hej..

Av Lena - 31 januari 2010 12:17

  

                                                  Vilar...  

        Zoomade in solen från köks fönstret!  

Märta ville upp redan kl 07.00 oj vad de är jobbig för henne att löpa...

Petrus jäspade & undrade vad det var frågan om?  

 

Snöade en stund på förmiddagen, sedan kom solen  

Men ut kan jag inte gå, kan knappt ta mej fram här inne... skrattar åt mej själv, känner mej som hundra +  

-önskar bara att jag var en gubbe så jag kunde stå och kissa åxå!  

Kallt är de åxå! -19 när vi kom upp, nu

-17,2 hu hu... fast de skulle ju inte hundarna haft något emot! dom har fått kissa på gården, så får gubben gå en promenad när han kommer från jobbet!

 

Men jag är såååååå lyckligt lottad i livet!

-så tyck inte synd om mej! fniss..   

 

                Kram på er & härlig söndag!!  

 

 
 
Ingen bild

digitalmonster

31 januari 2010 12:32

gud vilka söta hundar!
om jag skulle ha hund så skulle de bli en sådan vit!

kram

 
Lena

Lena

31 januari 2010 13:08

digitalmonster!
Tack! :-))
Ja visst är hon härligt tecknad!! och stört skön i sättet ;-) båda 2 föresten! :-)))
Kram och fin söndag! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pane

31 januari 2010 16:19

Halloj i stugan!

Här labbas det för fullt Ha ha!! Fin bakrund du har nu :)
Låter som du har det bra och helt rätt låt gubben gå ut med vovarna ha ha ;)
Ja jag måste ut i denna kyla och posta ett brev "suck" men jag ska passa på handla lite gött för ikväll.
Ha en fin söndags kväll kramisar/ Pane

 
Lena

Lena

31 januari 2010 18:26

Pane!
Vi har nu -20,4 hu hu...
Jodu! *skratt* nu kör jag med honom må du tro! jag kan ju inte annat göra! fniss.. när man knappt ens kan kissa! fniss..
Härlig kväll på dej! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Geddfish

Geddfish

31 januari 2010 19:13

Dina/era hundar har det bäst i världen! Gud, så ni bryr er, men dom är söta också!!! kram Geddan

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
Lena

Lena

31 januari 2010 21:33

Geddan!
Tack snälla för dom värmande orden!
Ja jag vill verklign att deras liv ska vara härligt med mycket kärlek! som katternas åxå förståss ;-)
Kram och sov så gott! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards